Report ze zápasu
9. 10. 2023

REVIEW | PRVNÍ DOMÁCÍ VÝHRA

Muži "A" slaví první výhru na domácí půdě, poráží Hattrick Brno!

Hradečtí vstoupili do zápasu sebevědomě a mnoho času trávili na míčku, z opatrné hry ale gól nevytěžili. První třetina byla od obou týmů spíše rozvážná a mnoho velkých šancí nepřinesla. Nejblíže ke gólu byli při dvou přesilových hrách Brňané, hradecká obrana ve spolupráci s debutujícím Jurcem ale v první dvacetiminutovce střelám odolala.

Hradec vtrhl do druhé části s velkým odhodláním vstřelit branku a to se mu po necelých třech minutách také povedlo. Nepříjemné nahození Mikuláše Ryby brankáři Steigerovi vypadlo, nejrychleji na situaci reagoval pozorný Michal Rolín, který skákající míček nekompromisně usměrnil do sítě – 1:0. Svěřenci Tomáše Pokorného ale neměli dost a v čase 24:24 udeřili znovu. Prudký výhoz Jurca vyslal do protiútoku Adama Huška, který šikovně prostrčil míček na Martina Krejčího, jenž přesnou střelou pod břevno potvrdil, proč je se šesti góly nejlepším střelcem týmu.

Hradec následně ubránil dvě další oslabení bez újmy, při hře v plném počtu už ale inkasoval. Presující Hronek odzbrojil Davida Krásu a přečíslení následně vyšperkoval nahrávkou do prázdné na Adama Jiříčka, který se před prázdnou brankou nemýlil – 2:1. Domácí s odpovědí dlouho nečekali a minutu nato si vzali dvoubrankové vedení zpět. Po bloku Kuštana vystartovali hradečtí rychle z bloku a Vítek Ryba vyslal do samostatného úniku Lukáše Gregora, jenž z první parádně zavěsil míček do bližší šibenice.

Hattrick mohl při atraktivní přestřelce rychle snížit, Zouhar při nařízeném nájezdu ale zamířil pouze do tyčky. V čase 35:30 se už přeci jen dostali hosté na rozdíl jediné branky, když se do odraženého míčku opřel Jakub Procházka. Hradečtí po půl minutě ale znovu odskočili o dvě branky. Přízemní střela Kašpara se odrazila v brankovišti, kde velkého důrazu využil Filip Nerad, který si otevřel střelecký účet v probíhající sezoně.

I do třetí periody naskočili Hradečtí jako lepší celek a po povedeném presu se premiérově trefil za hradecký A-tým také Milan Sucharda. Hosté poté dostali v rychlém sledu příležitost dvou přesilových her a tentokrát již Hradec vytrestali. Jiří Halama po kontroverzním obranném zákroku vystartoval do protiútoku a zakončil celou akci přesnou střelou k tyčce – 5:3.

Po zbytek zápasu hráli hlavní roli především strážci branek na obou stranách, kteří si po zásluze také odnesli ceny pro hráče zápasu. Hradec si tak na domácí palubovce připsal první body a zvednul se ze dna prvoligové tabulky na jedenácté místo se šesti získanými body. V dalším domácím klání přivítají hradečtí florbalisté sedmé Kanonýry Kladno, zápas vypukne v sobotu od 18:00 v Třebši.

ZÁZNAM ZÁPASU & TEXTOVÝ ONLINE

Další­ články